Asiakaspalvelu ja vastuullisuus verkossa

2.11.2015:00 - 18:30 Digitaidot Verkkokoulutus Ilm. viim. 2.11.20
Asiakaspalvelu ja vastuullisuus verkossa- asiakastyytyväisyyden varmistaminen ja kuuntelujärjestelmä, vastuullisuus ja laatu asiakaspalvelussa.

–Osallistuja osaa kuvata yrityksen kuuntelujärjestelmän, jonka avulla kerää asiakaspalautetta ja
suosituksia sekä osallistuttaa henkilökunnan palautteiden keräämiseen.

– Osallistuja osaa mitata asiakastyytyväisyyttä ja laatua verkossa sekä tehdä tarvittavat toimenpiteet palvelun ja laadun parantamiseksi.

• Oman digitaalisen liiketoiminnan kehittäminen jatkotyöstämisen mahdollisuudet ja rahoitusinstrumentit

Ilmoittaudu koulutukseen tästä.

Jatkokoulutus: Digiklinikat 16.11, 1,5h/yritys, max 5 yritystä

Koulutuksen järjestäjä

Tunturi-Lapin Kehitys/Sähköinen Liiketoiminta Suomi Oy

Lisätiedot ja ilmoittautuminen koulutuksen järjestäjän sivulta

Tutustu ja ilmoittaudu