Asiakaspalvelu ja vastuullisuus verkossa
9.11.202015:00 - 18:30
Digitaidot
Verkkokoulutus
Ilm. viim. 9.11.2020
–Osallistuja osaa kuvata yrityksen kuuntelujärjestelmän, jonka avulla kerää asiakaspalautetta ja
suosituksia sekä osallistuttaa henkilökunnan palautteiden keräämiseen.
– Osallistuja osaa mitata asiakastyytyväisyyttä ja laatua verkossa sekä tehdä tarvittavat toimenpiteet palvelun ja laadun parantamiseksi.
• Oman digitaalisen liiketoiminnan kehittäminen jatkotyöstämisen mahdollisuudet ja rahoitusinstrumentit
Ilmoittaudu koulutukseen tästä.
Jatkokoulutus: Digiklinikat 16.11, 1,5h/yritys, max 5 yritystä
Koulutuksen järjestäjä
Tunturi-Lapin Kehitys/Sähköinen Liiketoiminta Suomi Oy