Yritys myyntikuntoon - päivä

27.5.202109:00 - 16:00 Liiketoiminta ja talous Verkkokoulutus Ilm. viim. 26.5.2021
Oletko miettinyt yrityksesi myyntiä? Nyt sinulla on ainutlaatuinen tilaisuus tehdä asiantuntijoiden johdolla Oman yrityksesi myynnin käsikirja ja olla valmiina syksyn yrityskauppatapahtumaan!
Tarjoamme:

Asiantuntija-apua yrityksesi myyntikuntoon laittamisessa, jotta syksyn myyntitapahtumassa pystyt parhaimmalla mahdollisella tavalla tavoittamaan potentiaaliset ostajat!

Yhden päivän aikana kaikki parhaat lappilaiset asiantuntijat sähköisesti tavattavissa!

Pääset tutustumaan etukäteen asiantuntijoihin ja valitsemaan itsellesi jopa kymmenen asiantuntijatreffiä eli tapaamista päivän ajalle, jolloin saat kahdenkeskistä sparrausta asiantuntijalta.

Kun luot profiilin BusinessMakerin -sivulla, muut yritykset eivät näe profiiliasi, joten tieto yrityksesi myyntiaikeista ei leviä. Vain yrittäjät ja asiantuntijat näkevät toisensa ja voivat varata toisilleen tapaamisia. Yhteisessä tilassa sekä työpajoissa käytetään kameraa ja mikrofonia.

Iltapäivällä pääset mukaan työpajaan, jossa asiantuntija jatkavat sparraamista vielä puolen tunnin ajan ja päivän lopuksi kädessäsi on Oman yrityksesi myynnin käsikirjan.

Tilaisuus on maksuton!

Lapin Yrittäjät Ry