Vahvista yrittäjyysosaamista

24.4.2023 - 28.4.2023 Liiketoiminta ja talous Verkkokoulutus Ilm. viim. 5.4.2023
Kohderyhmänä ovat starttirahan saaneet yrittäjät tai yrittäjät (enintään 2 vuotta yritystoiminnan aloittamisesta), joiden toiminta kaipaa lisää tietoja sekä taitoja.
Koulutuksen aikana syvennämme ja vahvistamme osaamistasi yrittäjänä. Koulutus koostuu yhteisesti ryhmässä opiskeltavista sisällöistä sekä henkilökohtaisesti valittavista sisällöistä.

YHTEISET SISÄLLÖT:
- Verotus ja lainsäädäntö vuonna 2023
- Yrityksen taloudellisen tilanteen arviointi
- Toiminnan kannattavuuden ja kestävyyden saavuttaminen
- Asiakaspalvelu ja asiakkuudet
- Markkinointi: suunnitelmallisuus ja seuranta sekä vuosikello
- Työnantajana toimiminen ja osaamisen hankkiminen ostopalveluna
- Tarjouksien ja sopimuksien tekeminen
- Yrittäjän hyvinvointi ja työssä jaksaminen

Esimerkkejä valinnaisista sisällöistä:
- Sosiaalisen median sisällöt ja toiminnot
- Verkko-kaupan perustamien ja ylläpito
- Palvelumuotoilu
- Innovaatiopaja

Koulutus toteutetaan monimuoto-opetuksena iltaisin. Koulutuspäivät toteutetaan pääsääntöisesti verkko-opetuksena ja lisäksi saat käyttöösi oppimisympäristön tehtävät sekä materiaalit. Mahdollisten lähipäivien toteuttaminen suunnitellaan ryhmäkohtaisesti. Koulutuksen sisällöistä tehdään henkilökohtainen suunnitelma. Sinulla on mahdollisuus saada myös henkilökohtaista ohjausta koko koulutuksen ajan.

Rouhea Oy