TEQU Talk Workshop - Huomiolla huipulle

5.5.202211:00 - 16:00 Digitaidot Kittilä Työpaja Ilm. viim. 2.5.2022
Huomiolla huipulle -workshopissa opit sisällöntuotannon tarinallistamisen ja brändin rakentamisen merkitykset menestysbisneksen luomisessa. Opit auttavat sinua saavuttamaan huomiota sosiaalisen median kanavissa, tavoittamaan potentiaalisia asiakkaita ja saavuttamaan uutta myyntiä.
Lisätiedot ja ilmoittautuminen:
Maksuton hybriditapahtuma 05.05.2022
Tapahtumapaikka: Levi Summit
Osoite: Tunturitie 205, 99130 Levi
Liveyleisölle maksuton lounastarjoilu klo 11:00
Etäyleisölle Microsoft Teams livestream klo 12:00
*****************************************
TEQU:n & Pauli Kopun yhteistyössä järjestämä maksuton TEQU Talk Workshop hybriditapahtuma tarjoaa mahdollisuuden osallistua tapahtumaan mistäpäin Lappia tahansa, joten ei muuta kuin tervetuloa mukaan. Liveyleisössä pääset tunnetusti nauttimaan kattavista tarjoiluistamme ja fiilistelemään TEQU-tapahtumien tuotantopöhinää!
Tapahtuma on suunnattu Lapin alueen yrittäjille ja muille kehitystoimijoille, jotka omaavat palavan halun kehittää itseään ja omaa liiketoimintaansa, tai luoda jotain aivan uutta. Paneelikeskustelussa lavalla nähdään myös lappilaisia yrittäjiä keskustelemassa omista kokemuksistaan käsiteltävän aihealueen parissa. Ponnista huipulle, osallistu, vaikuta ja uudistu!
*****************************************
Tapahtuma toteutetaan Hehku-hankkeen voimin.
Hankkeen kokonaiskustannukset ovat 309 642 €, josta Pohjois-Pohjanmaan ELY-keskus on myöntänyt Euroopan sosiaalirahaston (ESR) ja valtion rahoitusta 247 714 €.
Hanke toteutetaan aikavälillä 09.04.2020 – 31.01.2023.

TEQU, Lapin AMK