TEQU Talk Workshop - Digi StartLappi

27.10.202112:15 - 16:00 Digitaidot Kemijärvi Työpaja Ilm. viim. 25.10.2021
Töissä on aina kiire ja hoppu, mutta anna meidän auttaa, sillä työelämän digitalisaatio on helppo juttu, voimavara, eikä maailmanloppu!

Maksuttomassa TEQU Talk Workshopissa syvennytään juuri sinun digitaalisten taitojesi kehittämiseen. Konkreettisten ja yksinkertaisten oppien avulla Sani Leino siivittää sinut tuplaamaan tuottavuutesi olemassaolevilla, ilmaisilla ja simppeleillä digityökaluilla!

HYBRIDITAPAHTUMA 27.10.2021, KESKIVIIKKO, KLO 12:15 ALKAEN, RAVINTOLA TAKKA, KOTAKUJA 1, 98720 HOTELLI SUOMUTUNTURI

LIVEYLEISÖLLE MAKSUTON LOUNASBUFFET KLO 11:15 ALKAEN, ETÄYLEISÖ MICROSOFT TEAMS LIVESTREAM KLO 12:15

ani Leinon vetämä workshop antaa lappilaisille yrittäjille ja työntekijöille ideoita uusien liiketoimintamallien ja startup-ideoiden maailmoista. Pääset työskentelemään ja työpajailemaan konkreettisesti uusien ansaintalogiikoiden parissa, ja ehkäpä luomaan itsellesi uutta menestystarinaa. Workshopissa lavalla nähdään myös paikallisia yrittäjiä keskustelemassa omista kokemuksistaan liiketoiminnan uudistamisesta digitalisaatiota hyödyntäen. Hyppää siis lauteille, osallistu, vaikuta ja uudistu!

TEQU Workshop järjestetään hybriditapahtumana, johon voit osallistua joko livenä tai etänä. Liveyleisössä pääset tunnetusti nauttimaan kattavista tarjoiluistamme ja fiilistelemään TEQU-tapahtumien tuotantopöhinää!

Tapahtuma on suunnattu Lapin alueen yrittäjille ja muille kehitystoimijoille, jotka omaavat palavan halun kehittää itseään ja omaa liiketoimintaansa, tai luoda jotain aivan uutta! Hybriditapahtuma tarjoaa mahdollisuuden osallistua tapahtumaan mistäpäin Lappia tahansa, joten ei muuta kuin tervetuloa mukaan!

TEQU, Lapin AMK