TEQU Talk - Bisneksen supersankarit

24.11.2021 - 25.11.2021 Liiketoiminta ja talous Rovaniemi Monimuotokoulutus Ilm. viim. 23.11.2021
Kaksipäiväinen tapahtumakokonaisuus täräyttää tiskiin todelliset digiliiketoiminnan sanansaattajat!
Jari Sarasvuo | Noora Fagerström | Peter Vesterbacka | Kim Väisänen | Terhi Majasalmi | Anssi Vanjoki | Antti Merilehto | Jukka-Pekka Heikkilä
***************************************
Hybriditapahtumaan voit osallistua livenä tai etänä! Ilmoittautuessasi voit valita osallistutko molempiin tapahtumapäiviin vai vain toiseen 🙂
Lue lisää ja ilmoittaudu mukaan:
***************************************
Ensimmäisenä päivänä lavalle nousee neljä toinen toistaan kovempaa esiintyjää, joiden puheenvuorot vievät sinut suoraan startup-osaamisen ytimeen niin teknologian kuin liiketoiminnankin osa-alueilla. Nämä yritysmaailmassa meritoituneet puhujat tulevat kertomaan sinulle näkemyksiään yrittämisestä, kasvusta, ideoiden konkretisoinnista ja ennen kaikkea siitä, miten hullut ideat viedään maaliin, ja skaalataan samalla pienestä startupista globaali kasvuyritys! Tule siis Rovaniemelle HEHKUmaan kanssamme!
Toinen tapahtumapäivä tarjoilee huikean esiintyjäkattauksen bisneselämän huipulta! Digitalisaation mullistamat yritysmarkkinat tarvitsevat uudenlaista ajattelua resurssien hankinnassa, tuottavuuden lisäämisessä ja monikulttuurisen ympäristön johtamisessa. Mitä paljon puhutut teknologiset muutokset tarkoittavat juuri nyt, ja miten ne heijastuvat menestyvään liiketoimintaan?
***************************************
Tapahtuma toteutetaan Hehku-hankkeen voimin.
Hankkeen kokonaiskustannukset ovat 309 642 €, josta Pohjois-Pohjanmaan ELY-keskus on myöntänyt Euroopan sosiaalirahaston (ESR) ja valtion rahoitusta 247 714 €.
Hanke toteutetaan aikavälillä 09.04.2020 – 31.01.2023.

TEQU, Lapin AMK