SPR Hätäensiapukurssi 8 t® -koulutus

16.11.202208:30 - 15:30 Lupa- ja korttikoulutukset Kemi Lähiopetus Ilm. viim. 25.10.2022
Koulutus antaa SPR Hätäensiapukurssi 8 t® – kurssivaatimusten mukaiset perustiedot ja –taidot toteuttaa hätäensiapua sisällön mukaisissa aiheissa. Hätäensiapukurssi sopii myös kertauskurssiksi, jolla voit jatkaa voimassa olevaa SPR Ensiapukurssien EA1®- tai EA2® -todistuksen voimassaoloa 3 vuotta.
Koulutus toteutuu, mikäli ilmoittautujia on vähintään 12 henkilöä. Maksimiosallistujamäärä on 15 henkilöä. Koulutukseen ilmoittautuneille vahvistetaan sähköpostitse, mikäli koulutus toteutuu.

Koulutuksen hinta on 90 € / hlö + alv 24% sekä SPR:n todistus ja pätevyysrekisteröintimaksu 16,75€ (+ alv 24%), joka sisältää mobiilitodistuksen.
Mikäli osallistuja haluaa lisäksi perinteisen muovikortin, on sen hinta 2,00 €(+ alv 24%) ja se tulee tilata ilmoittautumisen yhteydessä.
Jos myöhemmin tarvitsee perinteisen todistuskortin, sen voi tilata erikseen hintaan 14,90 € (+alv 24%).

Lapin ammattikorkeakoulu, Kemi