Pomot koulun penkille -VäliETAPPI2023

23.2.202313:00 - 16:00 Esimiestaidot Verkkokoulutus Ilm. viim. 16.2.2023
ETAPPI on vuosittain järjestettävä yhteistyöfoorumi, joka on erityisesti suunnattu yrityksille, elinkeinoelämän kehittäjille, aluehallinnon edustajille ja koulutuksen järjestäjille. Nyt järjestettävä VäliETAPPI pureutuu johtajuuden teeman äärelle herättelevien puheenvuorojen ja keskustelujen avulla. Tilaisuuteen ovat tervetulleita kaikki teemasta kiinnostuneet.

Osallistujia herättelevät johtajuuden eri näkökulmiin urheilumaailmasta tuttu Marianne Miettinen, Juha Alhainen Granlund Oy:stä, Teknologiateollisuuden Touko Apajalahti ja Seppo Selmgren Lapin Yrittäjistä.

Tilaisuus järjestetään alueraadeissa viidessä kohteessa eri puolilla Lappia: Rovaniemellä, Levillä, Sodankylässä, Torniossa ja Enontekiöllä.
Tutustu ohjelmaan ja ilmoittaudu valitsemaasi alueraatiin torstaihin 16.2.2023 mennessä.

Lapin ELY-keskus, Redu, Lapin liitto, Lappia