Moderni johtaminen

29.9.202208:30 - 12:30 Esimiestaidot Rovaniemi Lähiopetus Ilm. viim. 16.9.2022
Työ muuttuu, myös johtamisen on muututtava. Uudistumiskykyisen, tuloksellisen ja hyvinvoivan kulttuurin rakentaminen edellyttää modernia johtamista, uusia toimintatapoja ja rakenteita. Henkilöstöä sitouttava ja motivoiva työkulttuuri edellyttää hyvää johtamista, käytännön tekoja ja suunnitelmallista henkilöstön mukaan ottavaa kehittämistä.

Koulutus on käytännönläheinen, napakka ja vuorovaikutteinen, jossa käsitellään modernin johtamisen ja hyvän esihenkilötyön kulmakiviä sekä tutkitusti toimivan, muutosketterän ja uudistumiskykyisen organisaation rakentamisen edellytyksiä, toimivia menetelmiä ja hyviä käytäntöjä.

Pureudumme siihen, miten rakennetaan selkeät rakenteet, ketterät työskentelytavat ja käytännöt jatkuvaan oppimiseen ja henkilöstökokemuksien parantamiseen. Tuloksena tuloksellinen ja uudistuva toiminta, parempi johtaminen, sujuva työarki ja hyvinvoivat ihmiset. Saat inspiroivia eväitä ja toimivia työkaluja hyvään ihmisten, arjen sujuvuuden ja uusiutumiskyvyn johtamiseen ja kehittämiseen.

Kouluttajana toimii muutosarkkitehti, toimitusjohtaja Nina Lappalainen, Proinno Oy:stä, joka auttaa organisaatioita uudistumaan, strategiat todeksi ja rakentamaan parempia toimintatapoja, johtamista, työ- ja palvelukulttuuria ja työnantajakuvaa sekä mitattavia tuloksia.

Lapin Kauppakamari