Kielikoulutuksia työelämän tarpeisiin

9.6.2022 - 1.6.2023 Kielikoulutukset Verkkokoulutus
Tarvitseeko yrityksenne henkilöstö kielikoulutusta? Onko tavoitteena sujuvampi asiakaspalvelu tai esimerkiksi liiketoiminnan kansainvälinen kasvu?

Työelämä on yhä enemmän kansainvälistä ja kommunikointi asiakkaiden, yhteistyökumppanien ja vieraskielisten kollegoiden kanssa on jokapäiväistä. Kielitaitoiset työntekijät tuovat yritykselle uskottavuutta ja työarkeen helppoutta.

Kielikoulutuksen teemoina voivat olla yrityksen tarpeiden huomioiden esimerkiksi asiakaspalvelu, myynti, puhelut, sähköposti, esiintyminen, kokoukset ja neuvottelut alan sanasto huomioiden.

Tällä hetkellä tarjoamme koulutuksia kielistä: englanti, ruotsi ja norja. Koulutuskokonaisuus suunnitellaan yrityksesi tarpeiden mukaan.

Toteutukset ovat verkossa, joten voit kouluttaa työntekijöitäsi eri paikkakunnilta.

HINTA:
Pyydä tarjous!