Johtamisen ja yritysjohtamisen erikoisammattitutkinto - VALMENTAVA JOHTAMINEN

4.2.2022 - 31.10.2023 Esimiestaidot Rovaniemi Monimuotokoulutus Ilm. viim. 31.1.2022
Koulutus on suunnattu Lapin alueen yritysten ja julkisyhteisöjen johtajille, esihenkilöille ja asiantuntijoille. Koulutusohjelman avulla kehität omaa toimintatapaasi valmentavana ja innostavana johtajana ja saat työkalupakin oman esihenkilötyösi tueksi. Kouluttajat ovat valmentavan johtamisen ja esihenkilötyön huippuasiantuntijoita. Koulutuksen myötä suoritetaan arvostettu johtamisen ja yritysjohtamisen erikoisammattitutkinto.
Koulutuksen kesto noin 1,5 vuotta, sisältäen noin 10 opintopäivää. Lisäksi pienryhmäsparrausta ja tutkinnon ohjausta järjestetään erikseen sovitusti. Koulutus toteutetaan REDUn, Verutum Oy:n ja Länsirannikon Koulutus Oy
WinNova yhteistyönä. Valmistavan koulutuksen toteuttaa Verutum Oy.
Monimuotoisena toteutuksena Rovaniemellä 4.2.2022-31.10.2023
Hakeutuminen: 31.1.2022 mennessä osoitteessa redu.fi/koulutuskalenteri. Oppisopimuskoulutus
on maksuton.
Lisätietoa: asiakkuusvastaava Satu Tervasmäki