Asiakkaiden kohtaaminen verkossa

3.10.2022 - 5.10.2022 Markkinointi Kemi Monimuotokoulutus Ilm. viim. 3.10.2022
Asiakkaiden kohtaaminen verkossa, somessa ja digitaalisissa ympäristöissä eroaa livekohtaamisesta. Ihmiset toimii ja käyttäytyy verkossa eri tavalla - miten? Siitä keskustellaan seuraavassa Digitiimi-webinaarissa 3.10. ja liveklinikalla 5.10.

Webinaarin asiantuntijavieraana sosiaalipsykologi ja sometutkija Suvi Uski, joka on perehtynyt ihmisten käyttäytymiseen sosiaalisessa mediassa ja digitaalisissa ympäristöissä. Suvi on intohimoinen ihmisen kokemuksen ja toimivamman maailman puolestapuhuja. Hänen mukaan ihmistä ymmärtämällä voimme tehostaa kaikkea toimintaamme kuten teknologian käyttöä, liiketoimintaa, motivaatiota, asenteita ja hyvinvointia.

Järjestämme webinaarin ja klinikan yhteistyössä Kemin Yrittäjänaiset ry:n kanssa, joten myös paikalliset yrittäjät kertovat omista kokemuksistaan ja toiminnastaan, miten he ovat tavoittaneet ja kohdanneet asiakkaita verkossa.

Webinaarin ohjelma/aikataulu:
8:30 Asiantuntijapuheenvuoro: Asiakkaiden kohtaaminen verkossa, Suvi Uski
9:30 yrittäjien puheenvuorot: Kaisu Brehmer (Bombus Oy) ja Katariina Seppälä (Kemin Asemanpuisto Oy)
10:00 Keskustelua päivän aiheesta
10:30 kiitokset ja lopetus!

Klinikkatilaisuus ke 5.10.2022 klo 8:30-9:30 on poikkeuksellisesti livenä Kemissä Cafe Hertassa. Ilmoittaudu mukaan! Tarjolla kahvia, pientä purtavaa, verkostoitumista ja keskustelua asiakkaiden kohtaamisesta verkossa.

Lapin AMK, Digitiimi-hanke