ARVONLISÄVEROTUKSEN AJANKOHTAISTPÄIVÄ TORNIO

5.10.202208:30 - 15:30 Liiketoiminta ja talous Tornio Lähiopetus Ilm. viim. 28.9.2022
Arvonlisäverotuksen ajankohtaiskatsaus on yrityksen johdon ja taloushallinnon ammattilaisille suunnattu koulutus, jossa käsittelemme ajankohtaiset arvonlisäverotuksen muutokset. Tämän vuoden ajankohtaiskoulutuksessa pureudutaan arvonlisäverotukseen 1.7.2021 tulleisiin muutoksiin sekä mm. hyvinvointialueen arvolisäverotuksen muutoksiin. Lisäksi käydään läpi ajankohtainen oikeus- ja verotuskäytäntö myynnin verottamisen ja ostovähennyksien osalta.

Kouluttajana toimii KTM Karl-Johan Sigfrids Certima Oy:stä. Hän toimii itsenäisenä yritysverotuksen kouluttajana. Sigfrids on suosittu ja pidetty asiantunteva luennoitsija mm. kauppakamareiden koulutustilaisuuksissa kautta maan.

Lapin Kauppakamari