Verkkojalanjäljen eli digitaalisen löydettävyyden parantaminen.

5.10.202015:00 - 18:30 Digitaidot Verkkokoulutus Ilm. viim. 5.10.2020
FIN/ENG verkkosivustojen ja kaupan löydettävyyden ja saavutettavuuden kehittäminen

* Osallistuja ymmärtää miten digitaalinen löydettävyys muodostuu eri markkina alueilla ja kuinka matkailutarjontaa säätelevät jakelukanavat ja hakukoneet säätelevät algoritmeillaan yrityksen ja matkailualueen digitaalisista näkyvyyttä.

* Osallistuja osaa tehdä analyysin oman verkkosivuston nykytilasta ja kehittämiskohteista markkina alueilla. Osallistua osaa optimoida oman verkkosivuston tai teetättää optimoinnin (lue: ostaa) toiselta ostopalveluna huomioiden kotimaan ja kansainvälisen markkinoinnin edellyttävät toiminnot.

* Osallistuja osaa seurata yrityksen digitaalisen löydettävyyden kehittymistä ja tehdä tarvittavat toiminnot markkinan tai oman liiketoiminnan muuttuessa ja sesonkiaikoina.

Ilmoittaudu koulutukseen tästä.

Jatkokoulutus: Digiklinikat 16.11, 1,5h/yritys, max 5 yritystä