Työhyvinvointi-teemaiset työpajat

13.1.2021 - 14.1.2021 Muu koulutuksen aihe Verkkokoulutus Ilm. viim. 12.1.2021
Tervetuloa osallistumaan Vetoapua lappilaisille yrityksille -hankkeen työhyvintointi-teemaisiin työpajoihin! Työpajat on tarkoitettu lappilaisille matkailualan mikro- ja Pk-yrityksille. Työpajat järjestetään etänä Zoom -palvelun kautta 13. ja 14. tammikuuta klo 13-16. Työpajoja tulee vetämään Varustelekan perustaja Valtteri Lindholm.

13.1. Itsensä johtaminen -työpaja:
Yrittäjyydessä monelle hienointa on se, että saa olla itsensä herra. Varjopuolena on, että hyvästä esimiehestä on kelle tahansa paljon hyötyä. Perstuntumalla pääsee pitkälle, mutta välillä on hyvä pysähtyä johtamaan itseään. Työpaja auttaa yrittäjiä katsomaan omaa työtään uudesta näkökulmasta, ja lopputuloksena kaikki saavat omasta työstään enemmän sekä tehoa että nautintoa.

14.1. Yrittäjänä jaksaminen-työpaja:
Yrittäjyys on yksinäistä, ja menestyvälläkin yrittäjällä on tekemistä jaksamisen kanssa. Ihan oma hommansa on, jos firmalla ei menekään ihan niin hyvin. Jaksamisen työpajassa opitaan käsittelemään yrittäjyyden varjopuolia, ja jos niitä ei nyt aivan ratkaista, ainakin apua voidaan antaa.

Ilmoittaudu mukaan: https://webropol.com/ep/ilmottautuminen

Vetoapua lappilaisille yrityksille -hanke (ESR)