Turvallinen asiakkaan matkailupolku -työpaja

26.11.202012:00 - 15:00 Liiketoiminta ja talous Monimuotokoulutus Ilm. viim. 23.11.2020
Tervetuloa osallistumaan turvallisen asiakkaan matkailupolun -työpajaan. Työpajassa pääset tekemään yrityksellesi turvallisen matkailijanpolun yhdessä turvallisuusasiantuntijoiden kanssa. Työpaja toteutetaan korona turvallisesti paikan päällä Lapin ammattikorkean tiloissa Rovaniemellä tai voit osallistua etäyhteyksin.

Turvallisuus-teema jatkuu myös 1.12 järjestettävässä etätyöpajassa, jossa pureudutaan muun muassa vastuulliseen viestintään.

Ilmoittaudu mukaan työpajoihin ilmottautumislinkin kautta 23.11 mennessä!
Lähetämme ilmoittautuneille osallistumislinkin ennen työpajaa!

Lisätietoa hankkeesta ja sen toiminnasta voit kysellä sähköpostise jatta.sammalkangas@lapinamk.fi tai Facebook sivulta https://www.facebook.com/Vetoapualappilaisilleyrityksille

Vetoapua lappilaisille yrityksille -hanke (ESR)