TEQU Talk - Mitä on oikeasti yrityskulttuuri?

17.9.202011:30 - 16:00 Liiketoiminta ja talous Muu opiskelutapa
Tapahtumaan ovat tervetulleita Lapin alueen yrittäjät, yritysten edustajat, kehitystoimijat sekä työnhakijat. Oli tittelisi mikä tahansa niin tulet varmasti oppimaan uutta ja verkostoitumaan muiden osallistujien kanssa!

Herkulliset kaksi tapahtumaa samalla viikolla! Torstaina 17.9 tulet kuulemaan ex-googlelaisen ja kasvun asiantuntijan Anssi Rantasen oppeja. Anssia komppaamassa yrityskulttuurimuotoilija ja paremman työelämän puolesta puhuja Panu Luukka. Herrat moderoivat myös tapahtumaan sisältyvän workshopin, joten myös tässä tapahtumassa pääset jakamaan juuri sinun ajatuksiasi heidän kanssaan!

Tapahtuman livelähetyksen näet YouTube -kanavaltamme. Tapahtumaan on mahdollista päästä myös liveyleisöön TEQU -tilaamme Lapin ammattikorkeakoululla. Tulehan tutustumaan tukikohtaan ja nauttimaan tarjoiluista!

Henkilömäärä tullaan rajaamaan tapahtumakohtaisesti rajoitukset ja turvallinen tilojen käyttö huomioiden. Mukaan liveyleisöön voit päästä ilmoittautumisen yhteydessä!

Muutokset mahdollisia koronatilanteesta johtuen. Viestimme mahdollisista muutoksista sähköpostitse ilmoittautuneille, websivullamme sekä TEQUn Facebookissa.

TEQU (Lapin AMK)