TEQU Talk - Ihmisen tuottavuutta lisäävät teknologiat

10.11.202012:00 - 16:00 Digitaidot Verkkokoulutus Ilm. viim. 28.10.2020
Vuoden viimeisessä TEQU Talkissa tulet kuulemaan mikä on arvokasta nyt ja tulevaisuudessa. Teknologian kehityksestä ja sen vaikutuksista ihmiseen, urapolkuihin sekä tulevaisuuteen meille tulee kertomaan kansainvälisesti tunnetut ja palkitut puhujat Perttu Pölönen & Teemu Arina!

Tapahtuman livelähetyksen näet YouTube -kanavaltamme. Tapahtumaan on mahdollista päästä myös liveyleisöön Poropirtin kammille Ounasjoen rannalle tiistaina 10.11.2020 klo 11:30 alkaen!

Mikä loistava mahdollisuus päästä tapaamaan puhujia, muita osallistujia ja meitä! Unohtamatta kokki Tero Mäntykankaan nuotiolla valmistamaa menua nokipannukahveineen!

Paikat liveyleisössä ovat rajalliset, mutta mukaan voit päästä ilmoittautumisen yhteydessä! Koronatilanteesta johtuen muutokset ovat mahdollisia. Viestimme mahdollisista muutoksista sähköpostitse ilmoittautuneille.

Tapahtuman kotisivu: https://www.tequ.fi/tequ-talk-ihmisen-tuottavuutta-lisaavat-teknologiat/

TEQU (Lapin AMK)