TEQU Talk - ICT MEETS THE ARTS

6.10.2020 - 7.10.2020 Digitaidot Monimuotokoulutus Ilm. viim. 5.10.2020
Tule kehittämään digi-, liiketoiminta- ja luovaa osaamistasi sekä verkostoitumaan monialaisesti maksuttomaan tapahtumaan!

Lapin yliopiston taiteiden tiedekunnan ARCTA ja Lapin ammattikorkeakoulun TEQU järjestävät yhteistyössä useiden hankkeiden kanssa luovan digipainotteisen tapahtuman, johon voit osallistua sekä livenä että etänä!

Tapahtuma on suunnattu erityisesti yrityksille, opiskelijoille, rahoittajille ja kehitystoimijoille. Kaikki digitaalisuudesta, luovan osaamisen hyödyntämisestä ja bisneksen kehittämisestä kiinnostuneet ovat kuitenkin lämpimästi tervetulleita.

Huippuluokan keynoteina tapahtumassa Arman Alizad, Mikko Hyppönen, Paula Ylisassi, Jani Aaltonen sekä Sani Leino!

Huikeiden keynotejen lisäksi luvassa myös käytännönläheistä työpajailua oman osaamisen ja liiketoiminnan kehittämiseksi sekä monialaista verkostoitumista. Business Makerin avulla voit sopia tapaamisia ennen sekä jälkeen tapahtuman ja se toimiikin työkaluna verkostoitumiseen.

TEQU (Lapin AMK) ARCTA (LAY)