TEQU Talk - eLapland 2030

25.3.202112:00 - 16:00 Muu koulutuksen aihe Verkkokoulutus Ilm. viim. 24.3.2021
Tervetuloa mukaan maksuttomaan tapahtumaan!

Ilmoittaudu mukaan: https://www.tequ.fi/fi/tequ-talk-elapland-2030/

Miten sähköisen liikkumisen infrastruktuuri Lappiin tulee rakentaa? Minkälainen latausverkoston tulisi olla? Millainen on tulevaisuuden kaupunki? Miten liikumme ja elämme vuonna 2030?

Tulevaisuuden ratkaisuista ja niiden suunnittelusta meille tulevat kertomaan keynote-puhujat Anni Laurila sekä Heikki Ahdekivi. Teemoina puheenvuoroissa on tulevaisuuden kaupunkisuunnittelu liikkumisen näkökulmasta sekä sähköinen liikkuminen Lapissa.

Arctic Design Weekin yhteydessä järjestettävä vuoden ensimmäiseen TEQU Talk -tapahtuma on suunnattu erityisesti kaikille sähköisestä liikkumisesta kiinnostuneille kuntapäättäjille, yrityksille, teknologiakehittäjille sekä palveluntarjoajille.

Koronarajoitukset huomioiden liveyleisöön mahtuu mukaan 30 vierasta. Streamaamme tapahtuman TEQUn YouTube -kanavalla, joten mukaan virtuaaliyleisöön mahtuu myös edellä mainitun kohderyhmän ulkopuoliset. Lämpimästi tervetuloa mukaan!

Tapahtuma tulee avaamaan sinulle ajatuksia, miten Lappi kehittyy 2030-luvulle mennessä liikenteen ja kaupunkisuunnitelun saralla. Pääset keskustelemaan ja vaihtamaan ajatuksia aiheesta puhujien, yritysten sekä muiden osallistujien kanssa.

Paikan päällä nähdään myös useita yrityksiä, jotka ovat esittelemässä tuotteita ja palveluitaan. Pääset tutustumaan muun muassa sähkölumiskootteriin, -pyörään, -autoon ja -kelkkaan! Yritysesittelyt välitetään myös virtuaaliyleisölle streamin välityksellä. Mukana tapahtumassa ovat seuraavat yritykset: Aurora Powertrains Oy, Roll Outdoors Oy, eLyly Oy ja Pörhön Autoliike Oy.

TEQU Talkissa myös asiaan kuuluvat tarjoilut, joten tulehan nauttimaan tapahtumasta!

Tapahtuma järjestetään yhteistyössä seuraavien hankkeiden kanssa: LapCharge, SmartCharge, Väppi, Dwell & eSprint.

TEQU (Lapin AMK)