TE-toimisto ja ELY-keskus aloittavan yrityksen tukena

12.2.202109:30 - 10:30 Liiketoiminta ja talous Verkkokoulutus Ilm. viim. 11.2.2021
Oletko kiinnostunut työllistymään yrittäjänä? Kaipaatko tukea tai lisää osaamista yritystoiminnan alkutaipaleella? TE-toimisto ja ELY-keskus tukevat yrityksiä monipuolisesti sen elinkaaren ja kasvun eri vaiheissa. Koulutuksessa saat tietoa starttirahasta sekä muista julkisista yritystoiminnan alkuvaiheen tukimahdollisuuksista.

Koulutuksen sisältöä

*Alkavan yrittäjän neuvonta ja starttiraha
*Aloittavan yrittäjän osaamisen kehittäminen ja tuki
*Maaseuturahoituksen perustamistuki aloittavalle yrittäjälle
*Nuoren yrityksen tukimahdollisuudet kasvun tielle

Koulutus on tarkoitettu yritystoimintaa suunnitteleville henkilöille tai yritystoimintansa alkutaipaleella oleville yrittäjille. Koulutus järjestetään yhteistyössä TE-toimiston ja ELY-keskuksen kanssa ja se on maksuton ja avoin kaikille kohderyhmään kuuluville. Puhujina koulutuksessa ovat Pekka Voutilainen, Hämeen TE -toimisto ja Matti Nykänen, Hämeen ELY-keskus.

Miten mukaan etäkoulutukseen?

Etäkoulutuksiimme voit osallistua tietokoneella, jossa on kaiuttimet ja verkkoyhteys. Käytämme koulutuksessa GoToWebinar-alustaa. Osallistuminen on mahdollista myös älypuhelimella (lataa GoToWebinar -app puhelimesi sovelluskaupasta). Saat ilmoittautumisen yhteydessä kertomaasi sähköpostiosoitteeseen osallistumislinkin, jota klikkaamalla pääset mukaan koulutukseen. Samassa sähköpostissa on myös lisäohjeita alustan käyttöön.

Ilmoittautumislomakkeella sinua pyydetään täyttämään seuraavat tiedot (pakollisia): nimi, sähköposti, yritys/organisaatio ja y-tunnus tai Yrittäjien jäsennumero. Koulutus on suomenkielinen, vaikka ilmoittautumislomake ja vahvistus ilmoittautumisesta ovat osin englanninkielisiä.

Koulutus tallennetaan ja tallenne sekä materiaali toimitetaan kaikille ilmoittautuneille parin päivän sisällä koulutuksesta.

ELY-Keskus