Tämä jokaisen pitäisi tietää yrityksensä arvosta ja myyntikunnosta

9.2.202115:00 - 16:00 Myynti Verkkokoulutus Ilm. viim. 9.2.2021
Jokainen omistaja luopuu yrityksensä omistuksesta jonain päivänä. Mitä jokaisen pitäisi ymmärtää yrityksen arvosta ja sen myyntikunnosta? Koulutuksessa opit perusasiat siitä miten yrityksesi arvo muodostuu ja kuinka voit siihen vaikuttaa.

Koulutuksen sisältöä

Miten pienen ja keskisuuren yrityksen arvo muodostuu
Mitä ostaja katsoo yritystä hankkiessaan
Mikä on yrityskaupan rahoituksen paras mahdollistaja
Miksi yrityksen pitäisi olla myyntikunnossa

Kouluttajana Suomen Kasvuyrittäjäverkoston puheenjohtaja ja Investors House Oyj:n toimitusjohtaja DI Petri Roininen

Petri on toiminut yrittäjänä useissa yrityksissä, pankinjohtajana ja pörssiyrityksen toimitusjohtajana. Hän on toiminut ostajana, myyjänä, rahoittajana ja neuvonantajana kymmenissä yrityskaupoissa 26 vuoden ajan. Petri on myös tietokirjailija, jonka teokset ovat käsitelleet mm yrittäjyyttä, talouspolitiikkaa ja asuntosektoria.

Miten mukaan etäkoulutukseen?

Etäkoulutuksiimme voit osallistua tietokoneella, jossa on kaiuttimet ja verkkoyhteys. Käytämme koulutuksessa GoToWebinar-alustaa. Osallistuminen on mahdollista myös älypuhelimella (lataa GoToWebinar -app puhelimesi sovelluskaupasta). Saat ilmoittautumisen yhteydessä kertomaasi sähköpostiosoitteeseen osallistumislinkin, jota klikkaamalla pääset mukaan koulutukseen. Samassa sähköpostissa on myös lisäohjeita alustan käyttöön.

Ilmoittautumislomakkeella sinua pyydetään täyttämään seuraavat tiedot (pakollisia): nimi, sähköposti, yritys/organisaatio ja tieto Suomen Yrittäjien jäsenyydestä. Koulutus on suomenkielinen, vaikka ilmoittautumislomake ja vahvistus ilmoittautumisesta ovat osin englanninkielisiä.

Koulutus tallennetaan ja tallenne toimitetaan kaikille ilmoittautuneille. Voit siis ilmoittautua mukaan, vaikka et pääsisi seuraamaan koulutusta ko. ajankohtana.

Tunturi-Lapin Kehitys/ Suomen Yrittäjät