Opi ratkaisemaan yrityksesi rahoitushaasteet

12.1.202115:00 - 16:00 Liiketoiminta ja talous Verkkokoulutus Ilm. viim. 12.1.2021
Mitä jokaisen yrittäjän pitäisi osata yrityksensä rahoittamisesta – sen opit tässä koulutuksessa! Rahoitusasioita pidetään usein vaikeina, mutta tosiasiassa perusasiat ovat yksinkertaisia. Koulutuksessa saat lähtökohdat siihen, kuinka rakennat rahoituksesta yrityksesi kilpailuetutekijän, jonka avulla voit toteuttaa tavoitteesi.

Koulutuksen sisältöä

rahoitus liiketoiminnan kilpailuetutekijänä
mitä rahoitettavuus tarkoittaa ja mitä se mahdollistaa
missä yleisimmät pulmat ja kuinka niitä voidaan ratkoa
mitä jokaisen kasvua tavoittelevan tulee oppia rahoituksesta

Koulutus on tarkoitettu omistajalle ja johdolle, joka pohtii kasvua, kannattavuuden parantamista tai rahoitusaseman vahvistamista. Koulutus on avoin ja maksuton niin Suomen Yrittäjien jäsenille kuin niille yrityksille, jotka eivät vielä ole jäseniä.

Kouluttajana Suomen Kasvuyrittäjäverkoston puheenjohtaja ja Investors House Oyj:n toimitusjohtaja DI Petri Roininen

Petri on toiminut yrittäjänä useissa yrityksissä, pankinjohtajana ja pörssiyrityksen toimitusjohtajan. Hän on neuvotellut ja järjestellyt kymmenien yritysten oman ja vieraanpääoman ehtoisia rahoituksia 26 vuoden ajan. Petri on myös tietokirjailija, jonka teokset ovat käsitelleet mm yrittäjyyttä, talouspolitiikkaa ja asuntosektoria.

Tunturi-Lapin Kehitys/ Suomen Yrittäjät