Oikein tehdyt verkkokauppaehdot yrittäjän turvana

29.1.202109:30 - 10:45 Digitaidot Verkkokoulutus Ilm. viim. 28.1.2021
Kuluttajakauppa siirtyy verkkoon, mutta onko yrittäjä turvassa pykäläviidakossa? Laki turvaa kuluttajan ja hyvät verkkokauppaehdot yrittäjän. Piteneekö peruuttamisoikeus pikkuvirheen vuoksi 14 päivästä jopa vuoteen verkkokaupassasi? Onko kaikilla tavaroilla ja palveluilla peruuttamisoikeus? Mitä voi rajata peruuttamisoikeuden ulkopuolelle ja millä tavalla? Ota selvää verkkokaupan juridisista sudenkuopista ja tee verkkokauppaehdoistasi myös yrittäjän kannalta turvalliset!

Kouluttaja kuluttajaoikeuden asiantuntija Tuula Sario, LexLegato

Tuula Sariolla on liki kolmenkymmenen vuoden kokemus kuluttajaoikeudesta, lainvalmistelusta, riitojen ratkaisusta ja kouluttamisesta.

Koulutuksen sisältyvät varsinaisen koulutuksen lisäksi videotallenne koulutuksesta sekä koulutuksen materiaali. Tallenne ja materiaali toimitetaan kaikille ilmoittautuneille, joten vaikka et pääsisikään osallistumaan itse koulutukseen, saat tallenteen ja materiaalin itsellesi. Tallenne vastaa koulutusta.

Miten mukaan etäkoulutukseen?

Etäkoulutuksiimme voit osallistua tietokoneella, jossa on kaiuttimet ja verkkoyhteys. Käytämme koulutuksessa GoToWebinar-alustaa. Osallistuminen on mahdollista myös älypuhelimella (lataa GoToWebinar -app puhelimesi sovelluskaupasta). Saat ilmoittautumisvahvistuksessa tarkempia tietoja alustasta ja linkki osallistumiseen toimitetaan tuntia ennen koulutuksen alkua.

Tunturi-Lapin Kehitys/ Suomen Yrittäjät