Liiketoiminnan kehittäminen ja erottuminen koronan jälkeen

8.9.202009:30 - 11:00 Liiketoiminta ja talous Verkkokoulutus
Miten löytää uusia asiakkaita ja kehittää liiketoimintaansa koronan aiheuttaman muutoksen jälkeen? Poistamalla omat myyntiesteet ja lisäämällä myyntiä, kirkastamalla oma ainutlaatuisuutensa ja markkinoimalla erottuvasti kilpailijoista sekä vahvistamalla suhteitaan asiakkaisiin. Koulutuksesta yrittäjä saa selkeitä ja konkreettisia työkaluja oman liiketoiminnan kehittämiseen ja erottautumiseen.

Kouluttajana Pauliina Airaksinen-Aminoff. Pauliina Airaksinen-Aminoff on toiminut yrittäjänä lähes 20 vuotta ja sinä aikana auttanut satoja suomalaisia yrityksiä brändäämään ja markkinoimaan sekä myymään tehokkaammin ja tuottavammin.

Ilmoittaudu koulutukseen tästä.

YRITYSKLINIKKA 2H
ke 9.9, to 10.9, pe 11.9, ti 15.9, ke 16.9.

Klinikka on 2 tuntia ja siihen voi osallistua kaksi yritystä kerrallaan.
Klinikkaan kuuluvat seuraavat toimenpiteet:

* Etukäteistehtävä, jonka kouluttaja lähettää, kun asiakas on ottanut yhteyttä. Siinä kartoitetaan ongelmat ja omistajan henkilökohtaiset kipupisteet.

* Kahden tunnin klinikka, jonka aikana paneudumme välittömästi yrittäjän ongelmiin ja niiden ratkaisemiseen,

*Jälkipyykki eli yrittäjä saa kouluttajalta yhteenvedon, jota yrittäjät alkavat seurata.

Ilmoittaudu suoraan kouluttajalle koodilla
"TUNTURI-LAPIN KEHITYS KORONAEXIT-HANKE":
Pauliina Airaksinen-Aminoff, pauliina@aminoff.fi, + 358 50 357 3549
Paikkoja on rajoitettu määrä.

Tunturi-Lapin Kehitys/ Suomen Yrittäjät