Johda yrityksesi kestävälle polulle (osa 2)

30.11.202012:00 - 12:00 Muu koulutuksen aihe Kolari Työpaja Ilm. viim. 5.11.2020
Kaksiosaisessa työpajassa käydään läpi vastuullisuuden viestimistä ja johtamista sekä kuullaan esimerkkejä pienten yrityksien Sustainable Travel Finland sertifiointiprosesseista. Kannattaa tulla kuulolle, vaikka kestävän kehityksen mukaisia toimenpiteitä ei olisi vielä aloitettu. STF-ohjelma tarjoaa tarvittavat työkalut kestävän matkailun edistämiseen.

Ohjelma keskiviikkona 11.11.2020 klo 9.00–12.00
- Miten vastuullisuutta johdetaan?
- Millainen on kestävän matkailun kehityspolku Sustainable Travel Finland -onlinealustalla?
- Kokemuksia mikroyrityksen sertifiointiprosessista
- Miten Green Activities -sertfiointi vaikutti pienen ohjelmapalveluyrityksen toimintaan? (Anette Latva-Piikkilä, Discover Lapland)

Ohjelma maanantaina 30.11.2020 klo 12.00–14.30
- Miten matkailuyritysten ja matkailijoiden jätteiden lajittelun järjestään? (Hanna-Leena Pesonen, Lapin liitto)
- Vastuullisen toiminnan näkyväksi tekeminen viestinnällä. Esimerkkejä meiltä ja maailmalta.
- Sustainable Travel Finland ja avoimet kysymykset.

Etätyöpajat vetää vastuullisuuden asiantuntija Anu Nylund (Mood of Finland). Voit ilmoittautua työpajoihin erikseen. Työpajat ovat maksuttomia.

Osallistujien on hyvä kirjautua Sustainable Travel Finland hakemuksen tekijäksi ennen valmennusta, jolloin saa kattavan e-oppaan sähköpostiin.

Pallas-Ylläs TOBE 1 -hanke