Green Key -työpaja ja yrittäjien puheenvuorot

17.2.202109:00 - 11:00 Muu koulutuksen aihe Verkkokoulutus
Tervetuloa starttaamaan uusi vuosi kestävän matkailun merkeissä!

Vuosi on vaihtunut uuteen, mutta kestävän matkailun teema kulkee edelleen vahvasti mukana. Alueella kestävyystyö on hyvässä vauhdissa, joten pidetään vauhti yllä ja tehdään työstä entistäkin näkyvämpää!

Työpajassa Marketta Viljasaari Going Green Oy:stä pitää lyhyen esittelyn Green Key -sertifikaatista. Lisäksi tilaisuudessa on mukana kolmen paikallista matkailuyrittäjää kertomassa omasta kestävän matkailun työstään, sekä kokemuksia Green Key- ja Sustainable Travel Finland –prosesseista. Tarjolla siis vertaistukea, vinkkejä ja mahdollisuus kysyä mieltä askarruttavia asioita kestävyystyöhön liittyen.

Ohjelma:

9 – 10 Green Key -esittely

10 – 11 Yritysten puheenvuorot – Eat Shoot Drive, Levi Suites ja Polar Star Travel

Kysymykset & keskustelua

Tilaisuus on kaikille avoin ja maksuton.

Lämpimästi tervetuloa mukaan!

Lisätietoja: http://www.kideve.fi

Tilaisuus on osa Kideven toteuttaman ”Yhessä kestävämmät! – Kasvua kestävästä matkailusta” –hankkeen toimintoja. Hanke saa EAKR -rahoitusta Kestävää kasvua ja työtä 2014 – 2020 Suomen rakennerahasto-ohjelmasta. Rahoittava viranomainen on Lapin liitto.

Kideve Elinkeinopalvelut, Kittilän kunta