Digitaalisen markkinoinnin ja mainonnan perusteet

19.1.202109:30 - 11:00 Markkinointi Verkkokoulutus Ilm. viim. 19.1.2021
Pohditko digitaalisen markkinoinnin ja mainonnan aloittamista tai tarvitset apua perusteiden kanssa?

Koulutuksessa saat ymmärrystä asiakaskokemuksen rakentamisesta sekä asiakaspolkujen hahmottamisesta sekä niiden merkityksestä markkinoinnissa, opit keinoja oman yrityksesi kohdeyleisöjen hahmottamiseen, kuulet lisää eri mainonnan muodoista ja saat tietoa toimivan verkkosivuston luomisesta markkinoinnin ja mainonnan tueksi.

Näin siis tavoitat asiakkaasi verkossa!

Koulutus järjestetään yhteistyössä Grow with Googlen kanssa ja se on avoin maksuton kaikille aiheesta kiinnostuneille, pääasiallinen kohderyhmä ovat yrittäjät. Kyseessä on peruskurssi, joka sopii aloittelijalle tai digimarkkinoinnin perusteista kertausta kaipaavalle, jotka hakevat vinkkejä digitaalisesta mainonnasta. Koulutus sopii sekä B2B- että B2C-yrityksille. Kouluttajana sertifioitu Grow with Google -kouluttaja Joop Tenhunen.

Miten mukaan etäkoulutukseen?

Etäkoulutuksiimme voit osallistua tietokoneella, jossa on kaiuttimet ja verkkoyhteys. Käytämme koulutuksessa GoToWebinar-alustaa. Osallistuminen on mahdollista myös älypuhelimella (lataa GoToWebinar -app puhelimesi sovelluskaupasta). Saat ilmoittautumisen yhteydessä kertomaasi sähköpostiosoitteeseen osallistumislinkin, jota klikkaamalla pääset mukaan koulutukseen. Samassa sähköpostissa on myös lisäohjeita alustan käyttöön.

Ilmoittautumislomakkeella sinua pyydetään täyttämään seuraavat tiedot (pakollisia): nimi, sähköposti, yritys/organisaatio ja tieto Suomen Yrittäjien jäsenyydestä. Koulutus on suomenkielinen, vaikka ilmoittautumislomake ja vahvistus ilmoittautumisesta ovat osin englanninkielisiä.

Koulutus tallennetaan ja tallenne toimitetaan kaikille ilmoittautuneille. Voit siis ilmoittautua mukaan, vaikka et pääsisi seuraamaan koulutusta ko. ajankohtana.

Tunturi-Lapin Kehitys/ Suomen Yrittäjät