Brändäys - ryhmävalmennus matkailualan yrityksille

1.12.202016:00 - 20:00 Tuotteistaminen Muonio Monimuotokoulutus Ilm. viim. 23.11.2020
Koronan aikana yritykset ovat arvioineet omia tuotteitaan ja kuinka ne hyvin vastaavat muuttuvaa kysyntää? Uudesta tilanteesta syntyvien uusien tuotteiden tulee olla ammattimaisesti tuotteistettu ja vastattava oikeiden asiakasryhmien tarpeisiin myös koronan jälkeen.

Valmennuksissa saat eväitä oman yritystoiminnan kehittämiseen ja mahdollisesti uusia innovaatioita sekä tiivistät yhteistyötä alueen muiden yrittäjien kanssa. Voit ilmoittautua yhteen valmennukseen tai vaikka kaikkiin!

Valmennukseen voit osallistua joko Ammattiopisto Lappian Muonion toimipaikassa tai etänä video- ja ääniyhteyden välityksellä Teams-sovelluksella. Etäosallistumiseen tarvitset tietokoneen tai älylaitteen ja internetyhteyden.
Valmennus tallennetaan.

Valmentajana toimii Nina Wigley.

Kun ilmoittaudut valmennukseen, ilmoita koodina ”Tunturi-Lapin Kehitys-Koronaexit-hanke".

Tunturi-Lapin Kehitys / Lappia-Koulutus Oy