365 päivässä Pörssiin – pörssivalmennuksen kolmas kausi

9.3.202115:00 - 16:00 Liiketoiminta ja talous Verkkokoulutus Ilm. viim. 8.3.2021
Pörssilistautuminen on pohdittava vaihtoehto tuhansille suomalaisille yrittäjille. Tässä koulutuksessa opit pääasiat listautumisen eduista ja edellytyksistä yrittäjän näkökulmasta puhuttuna. Koulutus on avoin ja maksuton kaikille aiheesta kiinnostuneille yrittäjille.

Koulutuksen sisältöä

*mitä etuja listautumisesta on omistajan ja yrityksen kannalta
*mitä edellytyksiä ja velvoitteita listalla oleminen tuo
*millaisia kokemuksia osakkeiden listaamisesta, listalla olosta ja listayhtiön ostamisesta
*mitä eroa on pörssilistalla ja First North Growth Market -markkinapaikalla
*kenelle listaus voisi soveltua ja miksi

Kouluttajana Suomen Kasvuyrittäjäverkoston puheenjohtaja ja Investors House Oyj:n toimitusjohtaja, DI Petri Roininen

Petri on toiminut yrittäjänä useissa yrityksissä, pankinjohtajana ja pörssiyrityksen toimitusjohtajana. Hän on toteuttanut pörssiyhtiön toimitusjohtajana useita listaoperaatioita sekä valmentanut listautumista harkitsevia yrittäjiä. Petri on myös tietokirjailija, jonka teokset ovat käsitelleet mm yrittäjyyttä, talouspolitiikkaa ja asuntosektoria.

Miten mukaan etäkoulutukseen?

Etäkoulutuksiimme voit osallistua tietokoneella, jossa on kaiuttimet ja verkkoyhteys. Käytämme koulutuksessa GoToWebinar-alustaa. Osallistuminen on mahdollista myös älypuhelimella (lataa GoToWebinar -app puhelimesi sovelluskaupasta). Saat ilmoittautumisen yhteydessä kertomaasi sähköpostiosoitteeseen osallistumislinkin, jota klikkaamalla pääset mukaan koulutukseen. Samassa sähköpostissa on myös lisäohjeita alustan käyttöön.

Ilmoittautumislomakkeella sinua pyydetään täyttämään seuraavat tiedot (pakollisia): nimi, sähköposti, yritys/organisaatio ja tieto Suomen Yrittäjien jäsenyydestä. Koulutus on suomenkielinen, vaikka ilmoittautumislomake ja vahvistus ilmoittautumisesta ovat osin englanninkielisiä.

Koulutus tallennetaan ja tallenne toimitetaan kaikille ilmoittautuneille. Voit siis ilmoittautua mukaan, vaikka et pääsisi seuraamaan koulutusta ko. ajankohtana.

Tunturi-Lapin Kehitys/ Suomen Yrittäjät