Yrittäjyyden ammattitutkinto 150 osp

9.11.2022 - 1.6.2025 Esimiestaidot Tornio Monimuotokoulutus
Yrittäjävalmennus antaa valmiuksia kehittää yrityksesi liiketoimintaa vastaamaan tulevaisuuden haasteisiin.
Valittavanasi on joko
A) Yritystoiminnan suunnittelun ja käynnistämisen osaamisala.
Arvioit omia edellytyksiäsi toimia yrittäjänä ja kehität omia yrittäjävalmiuksiasi. Selvität yritystoiminnan mahdollisuuksia ja laadit liiketoimintasuunnitelman, jonka pohjalta voit käynnistää kannattavan yritystoiminnan. Suunnittelet tarvittavat yhteistyöverkostot ja opit hoitamaan yrityksen perustamistoimenpiteet, sopimukset, taloushallinnon, rekrytoinnin sekä hankinnat. Arvioit digitalisaation merkitystä ja rakennat kestävää tulevaisuutta omaan liiketoimintaasi.
Tai
B) Yritystoiminnan kehittämisen osaamisala.
Kehität omaa liiketoimintaasi analysoimalla yrityksen nykytilaa ja toteuttamalla kehittämistoimenpiteitä tavoitteellisesti. Päivität liiketoimintasuunnitelman vastaamaan tulevaisuuden haasteita huomioiden myös toimintaympäristön riskit ja kehitysnäkymät. Opit huomioimaan digitalisaation ja kestävän kehityksen näkökulmat omassa liiketoiminnassasi. Seuraat yrityksesi kannattavuuden kehittymistä ja arvioit yrityksen tilannetta tunnuslukujen avulla. Hyödynnät yrityksesi verkostoja ja kehität omia yrittäjävalmiuksiasi.

Tutkinnon voi suorittaa omaehtoisena koulutuksena tai oppisopimuksella.
Oppisopimus on osallistujalle ja työnantajalle maksuton.
Omaehtoisessa koulutuksessa opiskelijan maksuosuus on 150 €.

Hakeutuminen ja lisätietoja koulutuksen järjestäjältä.

Kemi- Tornionlaakson Koulutuskuntayhtymä Lappia