Webinaari: Yrityksen kannattavuuden ja maksuvalmiuden parantaminen hyvällä talouden johtamisella

11.5.202109:00 - 12:00 Liiketoiminta ja talous Verkkokoulutus Ilm. viim. 10.5.2021
Aika: Tiistai 11.5.2021 klo 9-12

Paikka: Etäkoulutus – linkki ilmoittautuneille toimitetaan viimeistään koulutusta edeltävänä päivänä sähköpostiin

Ilmoittautumiset pyydetään etukäteen sähköisen lomakkeen kautta: lyyti.in/kannattavuus_ja_maksuvalmius_touko2021

Tarjolla on laadukasta koulutusta – aiheena yrityksen kannattavuuden ja maksuvalmiuden parantaminen hyvällä talouden johtamisella. Kouluttajana yritystalouden rautainen ammattilainen Toivo Koski TulosAkatemia Oy:stä. Koulutus toteutetaan etänä. Tervetuloa mukaan yrittäjille maksuttomaan koulutukseen!

Aiheena mm.
– Mitä tuloslaskelma kertoo, ja nopeita keinoja tuloksen parantamiseksi (mm. hinnoittelun ja kustannustehokkuuden vaikutus tulokseen).
– Tuloksen parantaminen tuotteiden ja palveluiden kerroksellisuuden kautta (tuotteistaminen)
– Maksuvalmiuden parantaminen kassavirtalaskelman avulla (ml. rullaava kassabudjetointi)
– Maksuvalmiuden parantaminen käyttöpääoman kiertonopeutta parantamalla (ml. taseen antama informaatio)
– Yhteenveto, miten parannan nopeasti kannattavuutta ja maksuvalmiutta kriisitilanteessa

Kouluttajana toimii KTT, DI Toivo Koski, TulosAkatemia Oy.

Tilaisuus on kaikille avoin ja maksuton. Tilaisuuden järjestää Kideve Elinkeinopalvelut.

Lisätietoja: Katariina Palola, elinkeinojohtaja, Kideve Elinkeinopalvelut, p. 040 095 5472, katariina.palola@kittila.fi,

Tapahtuma Kideven sivuilla: https://www.kideve.fi/blog/uutiset/yrityksen-kannattavuuden-ja-maksuvalmiuden-parantaminen-hyvalla-talouden-johtamisella-ti-11-5-2021-klo-9-12/

Kideve Elinkeinopalvelut, Kittilän kunta