Vientikaupan ABC - näin aloitat vientikaupan

26.10.202309:00 - 16:00 Myynti Kemi Lähiopetus Ilm. viim. 12.10.2023
Oletko miettinyt vientikaupan aloittamista, mutta et tiedä mistä aloittaa? Vain oletko tehnyt ulkomaankauppaa ja vientiä jo jonkin verran, mutta muotoseikat askarruttaa yhä? Ei huolta!

Tämä ajankohtaispäivä on suunniteltu vientikauppaa juuri aloittaneelle tai sitä harkitsevallekin. Koulutuksessa käydään kattavasti läpi mitä pitää ottaa huomioon vientiprosessin eri vaiheissa eli mitä asioita pitää varmistaa jo ennen vientiä, käydään läpi EU:n vapaakauppasopimusverkostoa ja siitä saatavaa rahallista hyötyä, käydään läpi perustiedot vientiasiakirjoista sekä mistä saa käytännönläheistä tietoa vientikauppaan liittyen!

KOULUTTAJA:
Jukka Säikkälä - ulkomaankaupan määräysten asiantuntija​​​​​​​ Helsingin seudun kauppakamari

Lapin Kauppakamari