Vesityökorttikoulutus (allasvesi)

23.8.202208:00 - 16:00 Muu koulutuksen aihe Kemi Lähiopetus
Talousvettä toimittavassa laitoksessa, uimahalleissa ja kylpylöissä tai vastaavissa työskentelevällä, talous- tai allasveden laatuun vaikuttavia toimenpiteitä tekevällä henkilöllä on oltava riittävät perustiedot mm. mikrobiologiasta ja kemiasta, puhdistustekniikasta, hygieniasta, käyttötarkkailusta ja lainsäädännöstä.

Vesityökortti on voimassa viisi vuotta kortin antopäivästä, joka on sama kuin testauspäivä. Viiden vuoden kuluttua testi pitää suorittaa uudelleen. Toiminnanharjoittajan on pidettävä kirjaa laitoksessa työskentelevien osaamisesta ja esitettävä nämä tiedot pyydettäessä kunnan terveydensuojeluviranomaiselle.

Tavoite: Koulutuksen tavoitteena on suorittaa Sosiaali- ja terveyshuollon tuotevalvontakeskuksen (STTV) koulutus ja osaamistesti.

Koulutuksen sisältö:
– Keskeinen lainsäädäntö
– Veden mikrobiologia
– Vesikemia
– Käytöntarkkailua ja laadunvalvontaa
– Tarvittavat huoltotoimenpiteet
– Hygienia

Koulutuksen toteutus: lähitoteutus 23.8.2022 klo 8.00-16.00 (8h)

Koulutuspaikka: Ammattiopisto Lappia
Tietokatu 2, 94600 Kemi

HINTA:
229€ (sis. alv 24%) Hinta sisältää koulutuksen koulutuksen, materiaalit, aamu- ja iltapäivä kahvit sekä lounaan.

Lisäksi veloitetaan testi- ja korttimaksu 20€/hlö

Peruutusehto

Ennen koulutuksen viimeistä ilmoittautumispäivää:
Ilmoittautumisen voi perua maksutta koulutuksen viimeiseen ilmoittautumispäivään mennessä.

Koulutuksen viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen:
Jos peruminen tapahtuu viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen, mutta ennen koulutuksen alkua, oppilaitos veloittaa 50 % osallistumismaksusta.

Koulutuksen alettua:
Mikäli peruminen tapahtuu koulutuksen alettua, osallistumismaksu on maksettava kokonaan. Oppilaitos veloittaa osallistumismaksun myös silloin, kun ilmoittautunut jättää tulematta koulutukseen tai keskeyttää koulutuksen. Oppilaitoksesta johtuva koulutuksen ajankohdan tai koulutuspaikan oleellinen muutos oikeuttaa maksuttoman perumisen.

OPISKELUMUOTO:
Lähitoteutus

Lappia-Koulutus Oy
HAKUAIKA:
16.08.2022 asti

ALOITUSAJANKOHTA:
23.08.2022

PAIKKAKUNTA:
Kemi

KOHDERYHMÄ:
Vesityökorttikoulutus on tarkoitettu henkilöille, jotka työskentelevät veden käsittelyyn ja vesijohtoverkostoon liittyvissä tehtävissä (mm. maarakentaja, vesilaitoksen työntekijä, LVI-asentaja sekä kiinteistönhoitaja).

LISÄTIETOJA:
Myyntipäällikkö Jari Iisakka p.050 566 2120