Vastuullinen ja digitaalinen toimitusketju

20.4.202308:30 - 11:00 Digitaidot Tornio Monimuotokoulutus Ilm. viim. 26.4.2023
Tervetuloa osallistumaan Business Torstai-tapahtumaan!

Business Torstain kevään kantavana teemana on vastuullisuus, kestävä kehitys ja digitalisaatio.

20.4 Business Torstaissa pureudutaan digitalisaation mahdollisuuksiin tulevaisuudessa.
Miten monipaikkainen työ haastaa meidän digitalisoitumaan ja mitä monipaikkainen organisaatio voi käyttää toiminnassaan? Miten digitalisaatio auttaa meitä tulevaisuuden arjessa?

8:30 Tervetuloa - Business Tornio ja Lapin AMK
8:40 Automaatiolla ja robotiikalla tehokkuutta ja resurssiviisautta - Satu Juvankoski, Pemamek
9:05 Kestävä kasvu ja pk-yritykset: hiilijalanjäljen laskemisesta kilpailuetua - Minna Miettunen, Nuotio Digital
9:30 Keynote ja workshop: Vastuullisuus ja digitaaliset mahdollisuudet monipaikkaisessa työssä - Kim Westerlund, EduPower (keynote 45 min, workshop 30 min)

Tilaisuus järjestetään Lapin ammattikorkeakoulun Tornion kampuksella yhdessä Digitiimi-hankkeen kanssa ja voit osallistua tilaisuuteen joko paikan päällä tai etänä. Paikan päälle osallistujille tarjolla purtavaa kahvin kera.

Business Tornio ja Lapin AMK, Digitiimi-hanke