Työnantajabrändi - klinikka

19.1.202209:00 - 12:00 Muu koulutuksen aihe Verkkokoulutus Ilm. viim. 10.1.2022
Työnantaja - oletko kokenut työvoimapulaa tai haasteita rekrytoinnissa? Yksi tapa varmistaa hyvien työntekijöiden saatavuus, on panostaa työnantajamielikuvaan.

Omastakin työnantajabrändistään palkittu Aava & Bang Oy on saatu Lappiin tukemaan työnantajia rekrytoinneissa sekä erityisesti oman työnantajabrändin kehittämisessä. Tammikuussa järjestettävässä maksuttomassa klinikassa:

Saat konkreettisia vinkkejä, miten parhaat työntekijät saadaan ja miten ne pidetään.
Vahvistat ymmärrystä, mistä työnantajamielikuva rakentuu ja miten sitä voi lähteä kehittämään.
Opit tunnistamaan vahvuutenne ja kehityskohteenne työnantajana.

Yhteisen tilaisuuden lisäksi on yrityksellesi varattu tunnin (1h) henkilökohtainen aika kouluttajan kanssa, jossa saat yrityksesi tilanteeseen räätälöityä apua ja tukea.

Mitä: Työnantajabrändi - klinikka, kouluttajana Hanne-Mari Miskala / Aava & Bang Oy
Missä: Virtuaalisesti Zoomin välityksellä
Milloin: 19.1.2022 klo 9.00-12.00
Kenelle: Mukaan mahtuu kymmenen yritystä. Mikäli ilmoittautuneita tulee enemmän, ELY-keskus tekee valinnan yrityksistä.
Kustannus: Palvelu on maksuton ja se lasketaan de minimis - tueksi.

Palvelu on osa Verkostosta elinvoimaa yrityksille - SYP 2.0 ESR-hanketta.

Lapin ELY-keskus