Työkykypassi

Jatkuva haku: 21.8.2020 - 31.12.2020 Hyvinvointi Verkkokoulutus
Tarvitsetko lisätietoa, -taitoa ja -motivaatiota huolehtia omasta terveydestäsi ja hyvinvoinnistasi?

Voit suorittaa Työkykypassin, joka on kokonaisvaltainen työhyvinvointiprosessi. Prosessin laajuus on 12 osp ja kesto arviolta 5–6 kk.

Tai voit valita Työkykypassi-kokonaisuudesta yhden tai useamman osan. Kukin osa on itsenäinen kokonaisuus. Koulutukseen pääset mukaan nonstopina tilanteesi mukaan.

HUOM. Ilmoittautuminen henkilökohtaisesti työhyvinvointikouluttaja Pekka Tiitiselle sähköpostitse pekka.tiitinen@lappia.fi tai puhelimitse 050 310 9360. Ilmoittautumisen yhteydessä ilmoita koodina ”Tunturi-Lapin Kehitys-Koronaexit-hanke".

Työkykypassi ja sen osat:

Työkyvyn ja hyvinvoinnin ylläpitäminen 1
• Omasta terveydestä ja toimintakyvystä huolehtiminen
• Tunnistat hyvinvointiasi vahvistavia ja kehitettäviä asioita elämässäsi.
• Teet omaan terveyteesi vaikuttavia valintoja aikaisempaa kokonaisvaltaisemmin.
Osa-alueen laajuus on 2 osp, sis. ryhmäohjausta 16 h ja henkilökohtaista ohjausta 2 x 45 min.

Työkyvyn ja hyvinvoinnin ylläpitäminen 2
• Teet itsellesi liikuntaa ja arjen aktiivisuutta tukevan suunnitelman omista lähtökohdistasi.
• Tunnistat liikunnallisen elämäntavan ja aktiivisten valintojen positiiviset vaikutukset elämääsi.
Osa-alueen laajuus on 3 osp, sis. ryhmäohjausta 2 h ja henkilökohtaista ohjausta 2 x 45 min.

Harrastuneisuus ja yhteistyötaidot 3
• Hyödynnät harrastuksiasi työkyvyn edistämisessä ja työssä jaksamisessa.
Osa-alueen laajuus on 3 osp, sis. henkilökohtaista ohjausta 2 x 45 min.

Työkykyvalmiuksien vahvistaminen 4
• Vahvistat työkykyäsi hankkimalla lisätietoa ja –taitoa.
• Osallistut työkykyäsi konkreettisesti parantavaan toimintaan.
Osa-alueen laajuus on 4 osp, sis. henkilökohtaista ohjausta 2 x 45 min.

Saat käyttöösi HeiaHeia-sovelluksen ja tarvittaessa aktiivisuusrannekkeen lainaksi koulutuksen ajaksi.

Tunturi-Lapin Kehitys/Lappia-Koulutus Oy