Tulevaisuus on yrittämisen arvoinen - Osta yritys Lapista!

14.10.202109:00 - 16:00 Liiketoiminta ja talous Verkkokoulutus Ilm. viim. 11.10.2021
Sinä yrittäjyydestä haaveileva, kiinnostaako yrityksen ostaminen? Entä sinä yrittäjä, joka etsit jatkajaa elämäntyöllesi? Tulkaa kohtaamaan toisenne virtuaaliseen ja maksuttomaan yritysmyyntitapahtumaan torstaina 14.10. klo 9:00-16:00!

Päivän aikana yrityksen ostamisesta kiinnostuneena pääset erillisen verkkoalustan kautta olemaan yhteydessä yritykseen, jonka mahdollisesta ostamisesta tahdot kuulla lisää. Sama toisinpäin; yritystä myyvänä yrittäjänä pääset keskustelemaan suoraan yrityksestäsi kiinnostuneiden kanssa.

Tapahtuman puhujana nähdään suomalainen yrittäjä, kenkäsuunnittelija Minna Parikka. Lisäksi kuulet keskustelua omistajanvaihdoksiin liittyen vierailevilta panelisteilta.

Lapin Yrittäjät