Tilakokemukset monipaikkaisessa työssä

24.8.2022 - 25.8.2022 Hyvinvointi Rovaniemi Webinaari Ilm. viim. 24.8.2022
Digitiimi-hankkeen kolmannen webinaarin aiheena on tilakokemukset monipaikkaisessa työssä. Hybridityötä tehdään erilaisissa fyysisissä ja digitaalisissa ympäristöissä ja niillä on erilaisia vaikutuksia meidän hyvinvointiin ja koettuun yhteisöllisyyteen.

Helsingin yliopiston johtava asiantuntija Suvi Nenonen tarkastelee tilakokemuksia 6T-mallin mukaan. Kannustamme kuuntelemaan webinaaria siellä, missä yleensä myös työskentelet, jotta voit tutkailla juuri sitä tilaa webinaarin aikana.

Klinikalla keskustelemme webinaarin teemoista ja kiteytämme yhdessä tärkeimmät opit ja kopit. Ota esille muistiinpanosi, nappaa viereen kahvikuppi ja tule klinikalle verkostoitumaan ja vaihtamaan ajatuksia työhön liittyvistä tilakokemuksista.

Webinaari ke 24.8.2022 klo 14-15
Klinikka to 25.8.2022 klo 14-15

Webinaari ja klinikka pidetään verkossa, saat osallistumislinkin ilmoittautumisen jälkeen

Lapin AMK, Digitiimi-hanke