Tiedolla johtaminen

7.9.202210:00 - 12:00 Muu koulutuksen aihe Rovaniemi Webinaari
Päätöswebinaari – Tiedolla johtamisen perehdytyskokonaisuus 7.9.2022 klo 10-12 (Teams, kaikille avoin).

Lapin toimintaympäristön muutoksissa tiedon merkitys ja sen hyödyntäminen korostuu entisestään. Tiedolla johtamisen perehdytyskokonaisuuden päätöswebinaari kokoaa yhteen tärkeimmät toimintatavat ja välineet muutostilanteissa toimimiseen Lapissa. Webinaarissa osallistujia herätellään pohtimaan Lapin alueen muutostilanteita ja tiedolla johtamisen roolia ja keinoja reagoida muutoksiin. Osallistujia myös haastetaan kehittämään tiedolla johtamisen toimintatapoja ja välineitä omassa työssään ja organisaatiossaan.

Perehdytyskokonaisuuden päätöswebinaariin voit osallistua hankkeen nettisivujen kautta:

Sivulta löydät myös tallenteen aloituswebinaarista.

Lisätietoja:

Lapin ELY-keskus, Projektipäällikkö, Satu Pekkala, etunimi.sukunimi (at) ely-keskus.fi, p.0295 037 125
Finnish Consulting Group, Erityisasiantuntija, Minnamaria Korhonen, etunimi.sukunimi (at) kuntaliitto.fi, p. 050 513 4641.

Koordinoiden rakennemuutokseen ja kohtaantoon -hanke (Lapin ELY-keskus) & FCG Oy