TEQU Talk - Yksilöt ja organisaatiot uuden edessä

Jatkuva haku: 15.9.202011:30 - 16:00 Liiketoiminta ja talous Muu opiskelutapa
Tapahtumaan ovat tervetulleita alueen yrittäjät, yritysten edustajat, kehitystoimijat sekä työnhakijat. Oli tittelisi mikä tahansa niin tulet varmasti oppimaan uutta ja verkostoitumaan muiden osallistujien kanssa!

Syksyn ensimmäisessä TEQU Talkissa 15.9 tiistaina tulet kuulemaan kahta kivenkovaa ammattilaista! Harri Gustafsberg & Pekka Pohjakallio vetävät myös tapahtuman workshop osion, joten pääset jakamaan ajatuksiasi heidän kanssaan olit sitten paikan päällä tai etänä!

Tapahtuman livelähetyksen näet YouTube -kanavaltamme. Tapahtumaan on mahdollista päästä myös liveyleisöön TEQU -tilaamme Lapin ammattikorkeakoululla. Mikä loistava mahdollisuus tavata Harri & Pekka sekä päästä verkostoitumaan muiden osallistujien kanssa! Tarjoiluja unohtamatta.

Henkilömäärä tullaan rajaamaan tapahtumakohtaisesti rajoitukset ja turvallinen tilojen käyttö huomioiden. Mukaan liveyleisöön voit päästä ilmoittautumisen yhteydessä!

Muutokset mahdollisia koronatilanteesta johtuen. Viestimme mahdollisista muutoksista sähköpostitse ilmoittautuneille, websivullamme sekä TEQUn Facebookissa.

TEQU (Lapin AMK)