TEQU Talk Workshop - Tunturin Hehku

3.11.202112:15 - 15:40 Digitaidot Inari Työpaja Ilm. viim. 1.11.2021
Osaamista löytyy ja tunturi raikaa, kun TEQU tuo tunturiin uutta taikaa!
Lisätiedot ja ilmoittautuminen osoitteessa: https://www.tequ.fi/fi/tequ-talk-workshop-tunturin-hehku/

Maksuton hybriditapahtuma 03.11.2021
Tapahtumapaikkana toimii Santa's Hotel Tunturin Ravintola Kota Saariselällä.
Osoite: Lutontie 16, 99830 Saariselkä
Liveyleisö tervetuloa klo 13:30 alkaen!
Etäyleisölle Microsoft Teams livestream klo 12:15!

Syksyn toinen Sani Leinon vetämä workshop kuljettaa sinut suuren maailman syövereihin ratkomaan, miten digitaalisia kanavia ja alustoja hyödynnetään maailmanlaajuisesti muun muassa resurssipulan ja uuden osaamisen hankinnassa. Lapin eeppisimmilläkään erämailla ei tarvitse rypeä resurssipulassa, sillä etätyön avulla koodariosaajasi tai markkinointimaisterisi voi löytyä vaikkapa Havaijilta. Myös tässä workshopissa lavalla nähdään paikallista yrittäjävoimaa kertomassa omia näkemyksiään etätyön mahdollisuuksista Lapin elinkeinoelämässä. Nähdään siis tunturissa!
TEQU Talk Workshop järjestetään hybriditapahtumana, johon voit osallistua joko livenä tai etänä. Liveyleisössä pääset tunnetusti nauttimaan kattavista tarjoiluistamme ja fiilistelemään TEQU-tapahtumien tuotantopöhinää!Tapahtuma on suunnattu Lapin alueen yrittäjille ja muille kehitystoimijoille, jotka omaavat palavan halun kehittää itseään ja omaa liiketoimintaansa, tai luoda jotain aivan uutta! Hybriditapahtuma tarjoaa mahdollisuuden osallistua tapahtumaan mistäpäin Lappia tahansa, joten ei muuta kuin tervetuloa mukaan!

TEQU, Lapin AMK