TEQU Talk - Digiliikkuja

22.9.202100:00 - 00:00 Digitaidot Rovaniemi Muu opiskelutapa Ilm. viim. 21.9.2021
Hei lappilainen yrittäjä, loppuuko työpäivistäsi kesken aika? Me tuodaan teille paremman tuottavuuden taika!

Maksuton hybriditapahtuma, 22.9.2021, klo 12:00, striimattuna TEQU:n YouTube-kanavalla ja livenä Lapin AMK Showroomissa, Rovaniemellä

Me TEQU:llakaan ei osata monistaa aikaa, mutta kehittämällä digitaalisia ratkaisuja voidaan toisintaa reaalimaailman ilmiöitä digitaalisesti. Näin luodaan uudenlaista resurssitehokkuutta ihmisten työn helpottamiseksi, resurssien kasvattamiseksi ja tuottavuuden lisäämiseksi.

TEQU:n Digiliikkuja-tapahtumassa huippupuhuja Mikael Jungner avaa, miten digitalisaation hyödyt otetaan yrityksissä haltuun käytännön tasolla. Jopa 1000-kertainen tuottavuus saavutetaan, kun hyödynnetään digitaalisia ratkaisuja läpi koko yrityksen toiminnan. Tämä tarkoittaa teknologisten työkalujen hyödyntämisen lisäksi muutosta myös asenteissa ja työkulttuurissa.

Digitalisaatio ei ole pelkkä megatrendi, vaan sarja yksinkertaisia, fiksuja päätöksiä ja toimenpiteitä. Digiliikkuja-tapahtumassa pääsetkin itse testaamaan ja oppimaan, miten digitaalisia kaksosia ja virtuaaliteknologioita hyödynnetään omissa hankkeissamme ja prototyypeissämme muun muassa rakentamisen ja matkailun aloilla. Tapahtumassa voit tutustua esimerkiksi mikrorakennuksen VR-malliin ja digitaalisten kaksosten maailmaan. Liveyleisö pääsee TEQU Talkeille tuttuun tapaan nauttimaan kattavista tarjoiluista!

Älä siis jää jumittamaan, vaan ilmoittaudu tapahtumaan, sillä me halutaan tarjota sulle työkalut mukavampaan, helpompaan ja tuottavampaan työhön!

TEQU, Lapin AMK