Tarinallistamisen virtuaalinen työpaja

9.2.202113:00 - 15:30 Markkinointi Verkkokoulutus Ilm. viim. 8.2.2021
Lappilaisen luksuksen tarinat ovat luontoon, paikallisuuteen, perinteeseen ja myös tutkittuun tietoon pohjautuvia aitoja kertomuksia, joita olemme keränneet, työstäneet ja jakaneet monissa työpajoissa sekä webinaareissa. Tässä työpajassa on mahdollisuus päästä työstämään tarinoita pidemmälle osana yrityksen liiketoiminnan kehittämistä.

Aika tiistai 9.2.2021 klo 13.00–15.30
Paikka Teams

Työpajan vetää valmentaja Elina Stoor, jolla on valmennuskokemusta tarinallistamisen ja brändäyksen lisäksi yritystoiminnan perusteista, sekä innovaatiotyöpajojen vetämisestä. Elina on avustanut eri alojen yrityksiä tuotekehitysprojekteissa, tuotteistamisessa sekä markkinoinnissa nimenomaan sisällön kehittämisen osalta. Näitä varten Elina on kehittänyt brändityökalun, Yrityksen TUNTU -menetelmän, jonka lähtökohtana on aito ja koskettava tarina. Yrityksen TUNTU-menetelmässä tarina rakennetaan eläväksi kaikkialle, missä asiakas voi törmätä yritykseen: markkinointiin, yritystilaan, osallistavaan asiakaspalveluun sekä aistikokemuksiin.

Klo 13.00–13.10 Työpajan aloitus, Aini Ojala, Lapin koulutuskeskus REDU
Klo 13.10–15.15 Tarinallistamiseen vaikuttavat tekijät ja rakenne, Elina Stoor
Lämmittelytehtävä, jolla irrottaudutaan totutuista kaavoista
Arvolupauksen tekeminen
Tarina-aihion luominen hyödyntämällä iLmeen kysymyspatteristoa
Kotitehtävä tarina-aihioon liittyen
Klo 15.15–15.30 Tilaisuuden yhteenveto ja päätös, Mirva Tapaninen, Lapin AMK

Ilmoittautuminen 8.2.2021 mennessä: https://link.webropolsurveys.com/S/255B0B6DAD656D41

Työpajan Teams-linkki lähetetään ilmoittautuneille tiistaiaamuna 9.2.2021.

Lisätietoa: Aini Ojala, Lapin koulutuskeskus REDU, puh. +358 40 547 5012, aini.ojala@redu.fi

Työpaja on osallistujille maksuton.

Redu/Tunturi-Lapin Kehitys