SPR Ensiapukurssi EA 1® (16 t) lähikoulutus

2.11.2022 - 3.11.2022 Lupa- ja korttikoulutukset Kemi Lähiopetus Ilm. viim. 14.10.2022
Koulutus antaa SPR Ensiapukurssi EA 1® -kurssivaatimusten mukaisesti perustiedot ja -taidot auttaa hätätilanteessa ja tavallisimmissa sairaus- ja onnettomuustilanteissa.
Koulutus toteutuu lähiopetuksena Lapin Ammattikorkeakoulun Kemin kampuksella, Tietokatu 1. Koulutus toteutuu, mikäli osallistujia on vähintään 12 henkilöä. Maksimi osallistujamäärä on 15 henkilöä.

Koulutuksessa tehdään harjoituksia myös lattialla, joten varaudu tähän vaatetuksessasi (rennot vaatteet).

Koulutukseen ilmoittautuneille vahvistetaan sähköpostitse, mikäli koulutus toteutuu.

Koulutuksen hinta on 140 € / hlö + alv 24% sekä SPR:n todistus ja pätevyysrekisteröintimaksu 16,75€ (+ alv 24%, joka sisältää mobiilitodistuksen).
Mikäli osallistuja haluaa lisäksi perinteisen muovikortin, on sen hinta 2,00 €(+ alv 24%) ja se tulee tilata ilmoittautumisen yhteydessä.
Jos myöhemmin tarvitsee perinteisen todistuskortin, sen voi tilata erikseen hintaan 14,90 € (+alv 24%).

Lapin ammattikorkeakoulu, Kemi