Somesyksy – Somesisältöä tukevat työkalut

7.12.202212:00 - 15:00 Digitaidot Verkkokoulutus Ilm. viim. 27.11.2022
Somesisältöä tukevat työkalut 7.12.2022 klo 12-15

Hyödynnätkö sosiaalisen median sisältöä tukevia työkaluja palveluidesi markkinoinnissa ja saavutettavuudessa? Aikataulutatko ja teetkö suunnitelmallista sometyötä? Käyttämällä somesisältöjä tukevia työkaluja, voit säästää aikaa, luoda yhteyksiä useampiin asiakkaisiin ja saavuttaa parempia liiketoimintatuloksia.

Koulutuksen tavoite: Tutustut somesisältöä tukeviin työkaluihin mm. Business Suiten ja Canvan käyttöön ja otat ne käyttöön omiin somesisältöihin.

Sisältö:
– Perusteet Canvan julkaisutyöstä
– Business Suite käyttö ja hyödyntäminen

HINTA:
69€ (sis.alv. 24%)

Peruutusehto

Ennen koulutuksen viimeistä ilmoittautumispäivää:
Ilmoittautumisen voi perua maksutta koulutuksen viimeiseen ilmoittautumispäivään mennessä.

Koulutuksen viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen:
Jos peruminen tapahtuu viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen, mutta ennen koulutuksen alkua, oppilaitos veloittaa 50 % osallistumismaksusta.

Koulutuksen alettua:
Mikäli peruminen tapahtuu koulutuksen alettua, osallistumismaksu on maksettava kokonaan. Oppilaitos veloittaa osallistumismaksun myös silloin, kun ilmoittautunut jättää tulematta koulutukseen tai keskeyttää koulutuksen. Oppilaitoksesta johtuva koulutuksen ajankohdan tai koulutuspaikan oleellinen muutos oikeuttaa maksuttoman perumisen.

KOHDERYHMÄ:
Koulutus on tarkoitettu kaikille sosiaalisessa mediassa viestiville. Esimiehille ja päättäjille, kehittämisen parissa toimiville, markkinoijille, myyjille ja asiantuntijoille.

LISÄTIETOJA:
Kouluttaja Juhamatti Konttaniemi p. 040 186 3238