Somesyksy- Lisävauhtia somesta koulutuskokonaisuus

7.9.202212:00 - 12:00 Digitaidot Verkkokoulutus Ilm. viim. 31.8.2022
Somesyksy starttaa syyskuussa ja vie sinut somekierrokselle joka keskiviikko iltapäiväksi somen pariin aina joulukuuhun asti. Verkkokoulutukset mahdollistavat osallistumisesi mistä päin tahansa. Hyppää somejunan vietäväksi ja vie syksyn aikana yrityksesi sosiaalisen median markkinointi uudelle ulottuvuudelle!

Voit osallistua yksittäiseen koulutuspäivään tai koko kokonaisuuteen. Kokonaisuuden hinta on yksittäistä koulutuspäivää edullisempi.

Facebook ja Instagram mainonnan perusteet 7.9.2022 klo 12-15
Hyödynnätkö sosiaalista mediaa yrityksesi markkinoinnissa? Oletko siellä missä asiakkaatkin ovat? Somemarkkinointi on yksi käytetyimpiä markkinoinnin muotoja ja myös B2B markkinointi tapahtuu enenemissä määrin sosiaalisen median kanavissa.

Facebook ja Instagram on monille organisaatioille tärkeä viestintä- ja markkinointikanava ja parhaimmillaan erittäin potentiaalinen väline uusien asiakkaiden hankkimiseen ja nykyisten sitouttamiseen.

Koulutuksen tavoite: Otat haltuun käytetyimmät sosiaalisen median kanavat Facebook ja Instagram sekä perehdyt houkuttelevan sisällön tuottamiseen.

– Somemarkkinoinnin nykytila
– Facebook ja Instagram mainonta
– omat sosiaalisen median kanavat ja houkutteleva sisällöntuotanto

Brändin rakentaminen somessa ja LinkedInissä 5.10.2022 klo 12-15

Henkilöbrändäys ja oman osaamisen tuotteistaminen ovat paljon muutakin, kuin oman asiantuntijuuden esiin nostamista työnhaun tueksi. Vahvat henkilöbrändit auttavat myös yrityksen viestintää ja markkinointia.

Tavoite: Luot LinkedIn profiilin tai päivität jo olemassa olevaa profiiliasi. Saat näkökulmia henkilöbrändäykseen ja oman osaamisen tuotteistamiseen Lisäksi saat ajatuksia siihen, kuinka henkilöbrändiä voi hyödyntää niin henkilökohtaisiin tarpeisiin kuin yrityksen ja työntekijän yhteisiin tavoitteisiin nähden.

– LinkedIn profiilin luominen/päivittäminen
– LinkedInin hyödyt ja edut
– Henkilöbrändäys ja oman osaamisen tuotteistaminen

Video- ja vaikuttajamarkkinointi 2.11.2022 klo 12-15

Videomuodossa tapahtuva markkinointiviestintä sekä vaikuttajamarkkinointi ovat tällä hetkellä kovassa suosiossa markkinoinnin muotoina. Koulutuksessa käydään läpi erilaiset mahdollisuudet mielenkiintoisen videomuotoisen sisällön tuottamisesta eri sosiaalisen median kanavissa.

Tavoite: Koulutuksen jälkeen hallitset videosisällön hyödyntämisen sosiaalisen median kanavissa sekä ymmärrät vaikuttajamarkkinoinnin perusteet.

– Tiktokin videoiden luominen ja julkaisu
– Youtube ja markkinointi
– Sosiaalisen median vaikuttajien hyödyntäminen markkinoinnissa

Somesisältöä tukevat työkalut 7.12.2022 klo 12-15

Hyödynnätkö sosiaalisen median sisältöä tukevia työkaluja palveluidesi markkinoinnissa ja saavutettavuudessa? Aikataulutatko ja teetkö suunnitelmallista sometyötä? Käyttämällä somesisältöjä tukevia työkaluja, voit säästää aikaa, luoda yhteyksiä useampiin asiakkaisiin ja saavuttaa parempia liiketoimintatuloksia.

Koulutuksen tavoite: Tutustut somesisältöä tukeviin työkaluihin mm. Business Suiten ja Canvan käyttöön ja otat ne käyttöön omiin somesisältöihin.

Sisältö:
– Perusteet Canvan julkaisutyöstä
– Business Suite käyttö ja hyödyntäminen

Ilmoittaudu yksittäiseen koulutuspäivään tästä:

Somesyksy- Facebook ja Instagram mainonnan perusteet 7.9.2022 klo 12-15
Somesyksy- Brändin rakentaminen somessa ja LinkedInissä 5.10.2022 klo 12-15
Somesyksy – Video- ja vaikuttajamarkkinointi 2.11.2022 klo 12-15
Somesyksy – Somesisältöä tukevat työkalut 7.12.2022 klo 12-15

HINTA:
199€ (sis. alv 24%)

Peruutusehto

Ennen koulutuksen viimeistä ilmoittautumispäivää:
Ilmoittautumisen voi perua maksutta koulutuksen viimeiseen ilmoittautumispäivään mennessä.

Koulutuksen viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen:
Jos peruminen tapahtuu viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen, mutta ennen koulutuksen alkua, oppilaitos veloittaa 50 % osallistumismaksusta.

Koulutuksen alettua:
Mikäli peruminen tapahtuu koulutuksen alettua, osallistumismaksu on maksettava kokonaan. Oppilaitos veloittaa osallistumismaksun myös silloin, kun ilmoittautunut jättää tulematta koulutukseen tai keskeyttää koulutuksen. Oppilaitoksesta johtuva koulutuksen ajankohdan tai koulutuspaikan oleellinen muutos oikeuttaa maksuttoman perumisen.

Lappia-Koulutus Oy