Somesyksy- Brändin rakentaminen somessa ja LinkedInissä

5.10.202212:00 - 15:00 Digitaidot Verkkokoulutus Ilm. viim. 25.9.2022
Brändin rakentaminen somessa ja LinkedInissä 5.10.2022 klo 12-15

Henkilöbrändäys ja oman osaamisen tuotteistaminen ovat paljon muutakin, kuin oman asiantuntijuuden esiin nostamista työnhaun tueksi. Vahvat henkilöbrändit auttavat myös yrityksen viestintää ja markkinointia.

Tavoite: Luot LinkedIn profiilin tai päivität jo olemassa olevaa profiiliasi. Saat näkökulmia henkilöbrändäykseen ja oman osaamisen tuotteistamiseen Lisäksi saat ajatuksia siihen, kuinka henkilöbrändiä voi hyödyntää niin henkilökohtaisiin tarpeisiin kuin yrityksen ja työntekijän yhteisiin tavoitteisiin nähden.

– LinkedIn profiilin luominen/päivittäminen
– LinkedInin hyödyt ja edut
– Henkilöbrändäys ja oman osaamisen tuotteistaminen

HINTA:
69€ (sis. alv 24%)

Peruutusehto

Ennen koulutuksen viimeistä ilmoittautumispäivää:
Ilmoittautumisen voi perua maksutta koulutuksen viimeiseen ilmoittautumispäivään mennessä.

Koulutuksen viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen:
Jos peruminen tapahtuu viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen, mutta ennen koulutuksen alkua, oppilaitos veloittaa 50 % osallistumismaksusta.

Koulutuksen alettua:
Mikäli peruminen tapahtuu koulutuksen alettua, osallistumismaksu on maksettava kokonaan. Oppilaitos veloittaa osallistumismaksun myös silloin, kun ilmoittautunut jättää tulematta koulutukseen tai keskeyttää koulutuksen. Oppilaitoksesta johtuva koulutuksen ajankohdan tai koulutuspaikan oleellinen muutos oikeuttaa maksuttoman perumisen.

OPISKELUMUOTO:
Verkkototeutus

Lappia-Koulutus Oy
HAKUAIKA:
25.09.2022 asti

ALOITUSAJANKOHTA:
05.10.2022

PAIKKAKUNTA:
Verkkototeutus

KOHDERYHMÄ:
Koulutus on tarkoitettu kaikille sosiaalisessa mediassa viestiville. Esimiehille ja päättäjille, kehittämisen parissa toimiville, markkinoijille, myyjille ja asiantuntijoille.

LISÄTIETOJA:
Kouluttaja Juhamatti Konttaniemi p. 040 186 3238