Somemarkkinoinnin perusteet, verkkototeutus

7.6.2022 - 8.6.2022 Digitaidot Verkkokoulutus Ilm. viim. 29.5.2022
Hyödynnätkö sosiaalista mediaa yrityksesi markkinoinnissa? Oletko siellä missä asiakkaasikin ovat? Onko kohdennettu mainonta somessa sinulle uusi tuttavuus?

Markkinointi sosiaalisissa medioissa jatkaa kasvuaan ja kuluttajat sekä myös B2B markkinointi tapahtuu enenemissä määrin sosiaalisen median kanavissa. Nyt sinulla on mahdollisuus ottaa haltuun käytetyimmät sosiaalisen median kanavat Facebook ja Instagram sekä perehtyä houkuttelevan sisällön tuottamiseen.

Tavoite: Koulutuksen jälkeen hallitset sosiaalisen median kanavien käyttöä ja hyödynnät somekanavia kattavasti yrityksen markkinoinnissa. Voit tehdä jatkossa somekampanjoita, markkinoida tuotteita ja uusia palveluita mm. kohderyhmämainontaa hyödyntäen.

Sisältö:

• Facebook ja Instagram sekä WhatsApp
• Meta Business Suite sovellus – viestityökalut yhdessä paikassa
• Kohdennettu mainonta
• Houkutteleva sisältö
• Sisältömarkkinoinnin työkalut mm. Canva

Ajankohta: 7.6.2022 klo 12.00-14.00 ja 8.6.2022 klo 12.00-14.00

Koulutuksen toteutus:
Koulutus toteutetaan Teams -yhteydellä. Ilmoitusajan päätyttyä saat osallistumislinkin sähköpostiisi.

Hinta: 120€ (sis. alv 24%)

Peruutusehto:

Ennen koulutuksen viimeistä ilmoittautumispäivää:
Ilmoittautumisen voi perua maksutta koulutuksen viimeiseen ilmoittautumispäivään mennessä.

Koulutuksen viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen:
Jos peruminen tapahtuu viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen, mutta ennen koulutuksen alkua, oppilaitos veloittaa 50 % osallistumismaksusta.

Koulutuksen alettua:
Mikäli peruminen tapahtuu koulutuksen alettua, osallistumismaksu on maksettava kokonaan. Oppilaitos veloittaa osallistumismaksun myös silloin, kun ilmoittautunut jättää tulematta koulutukseen tai keskeyttää koulutuksen. Oppilaitoksesta johtuva koulutuksen ajankohdan tai koulutuspaikan oleellinen muutos oikeuttaa maksuttoman perumisen.

Lappia-Koulutus Oy